-
A szerződés tulajdonságai
-
A szerződés, rendelési folyamat
-
Adatvédelem
-
Szállítás, fizetés és teljesítés feltételei
-
Jótállás, szavatosság, garancia
-
Jogérvényesítés
-
Az elállás joga
-
Szerzői jogok és hivatkozások
-
Egyéb feltételek
-
Webáruház adatai
A szerződés tulajdonságai
Az itt leírt Általános Szerződési Feltételek a MOSDOSHOP.HU weboldalon keresztül nyújtott online kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A MOSDOSHOP.HU internetes áruházban eladásra kínált termékek képezik a MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és paramétereit a termék leírásában találja meg. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van! A weboldalon látható termékfotók helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru adatlapján kiírt bruttó ár. A
megrendelt termékeket személyesen vagy csomagként tudja átvenni.
Fizetési módok
-
Készpénz
-
Banki átutalás
-
Bankkártyás fizetés
A szerződés, rendelési folyamat
A megrendelő megrendelése elküldésével a MOSDOSHOP.HU weboldal (WebTree Bt.) vásárlójává válik. A megrendelését írásbeli ( tervezett szállítási dátummal) ellátott visszaigazolás után tekintheti véglegesnek.
Rendelési folyamat:
-
A webáruházban a rendelési
folyamat első lépése, hogy kiválasztja a kívánt terméket
-
A „Kosárba tesz” gombra
kattintással a terméket kiválasztja a vásárlási folyamat
elindításához
-
Amennyiben a kívánt termékeket
kiválasztotta, a kosarában összesítve megtekintheti őket
-
Első lépésnél megjelenik a
kosár tartalma, itt változtathat a mennyiségeken
-
Továbbiakban ki kell választani
az átvételi, fizetési módot.
-
Ki kell választani, hogy
magánszemély vagy céges vásárlókét kívánja a rendelést
leadni
-
Amennyiben mindent rendben talált
és kiválasztott, akkor kattintson a „Tovább” gombra
-
A vásárlás történhet
regisztrációs és regisztráció nélküli vásárlással, melyhez
élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk (megrendelést,
ha telefonon vagy e-mailen ad le, azt mi minden esetben felvisszük
a webáruház rendszerébe)
-
Rögzíteni kell a számlázási
és átvételi adatokat
-
A vásárlási folyamat végén
megjelenik a végleges rendelése, összesítve a szállítási
adatokkal együtt
-
A „Megjegyzés”-nél egyéb
információkat adhat meg, itt üzenhet felénk a rendeléssel
kapcsolatban
-
A „Megrendelés” gombra
kattintva véglegesítheti, és egyben küldheti el a rendelését,
amelyről egy automatikus levelet küldünk. Az esetleges
adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb
megnyomása előtt van lehetősége. Kérjük, nézze át a megadott
számlázási-, szállítási címét, a megrendelt termékek
mennyiségét, árát, típusát
-
A kiküldött automata levelet
követően visszaigazolunk Önnek, mely egy manuális folyamat. A
megrendelés leadása és a visszaigazolás között akár 1-3 nap
is eltelhet, mert a gyártó válaszára kell várnunk
-
A visszaigazolásunk tartalmazza a
tervezett szállítási időt, melyet két gomb segítségével el
kell fogadnia vagy elutasítania. Ez egy fontos lépés, mert amíg
nem fogadja el a visszaigazolt dátumot, addig a rendelése nem
halad tovább
-
A kézbesítés előtt értesítést kap a szállításról
tőlünk és a szállító cégtől is
Ha személyes átvételt választott, akkor e-mailen
keresztül értesítjük, hogy átvehető a megrendelése
Adatvédelem
A rendelés során birtokunkba jutott, a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, és semmilyen formában nem adjuk tovább harmadik félnek. A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali automata e-mailt küld. A szerződés, illetve a szerződéskötés magyar nyelven történik. A WebTree Bt. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek regisztráció esetén a jelszó illetéktelen kézbe kerülés és
használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben. A fentiek szerint megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a WebTree Bt. iktatja, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.
Bankkártyás fizetés
Tudomásul veszem, hogy a(z) WebTree Bt. adatkezelő által a(z) MOSDOSHOP.HU felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: E-mail cím, webáruház rendelési szám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/
Hírlevél
A MOSDOSHOP.HU weboldal (WebTree Bt.) jogosult a felhasználó részére hírlevelet küldeni, amennyiben a vevő a vásárláskor az adatai megadása után ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) nem köteles ellenőrizni, hogy a vevő által a regisztrációkor, vásárláskor, illetőleg a hozzájárulás megadásakor a kitöltött adatok valósak, illetőleg helytállóak.
A vevő az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet nem küld, és törli a felhasználó e-mail címét a hírlevélküldő rendszerből.
Hogyan tudok leiratkozni a webáruház hírlevélről?
Ha már nem szeretne több hírlevelet kapni, akkor a hírlevél alján található leiratkozás linkre kattintson, ekkor megtörténik a leiratkozás és ezt ki is írja Önnek a weboldalunk mint visszajelzés.
Szállítás, fizetés és teljesítés feltételei
A MOSDOSHOP.HU webáruház szállítási költsége mindig a "KOSÁR" menüpontban van feltüntetve, ha már belerakott egy terméket. Az ár mindig bruttó szállítási összeg. A weboldal a szállítási költséget a termék súlya alapján számolja ki. A fizetés módja készpénz - utánvét, bakkártyás fizetés vagy banki utalás. A fizetési módot a "KOSÁR" menüpontban a vásárlási folyamat véglegesítésénél tudja kiválasztani. Ha utánvétes a termék, az összeget a kézbesítőnek az MPL (Magyar Posta
Logisztika), GLS , vagy a CS-Sprint
futárszolgálat alkalmazottjának kell átadni. A számla és a jótállási iratok a termék mellé vannak becsomagolva. A rendeléshez tartózó számlát akár utólag is online letöltheti a rendelés nyomon követő felületen. A termékek várható szállítási határideje a termékek adatlapján van feltüntetve. A feltüntetett szállítási nap az az általános szállítási idő. Ez a termékfogyások és az import beérkezések miatt változhat. A feltüntetett szállítási napok általános irányadó számok. Pontos
szállítási dátumot a raktárkészleti változások miatt a visszaigazoló e-mailben küldünk (ami kevesebb és
több is lehet).
Előlegszámlát állítunk ki, abban az esetben:
- Ha megrendelése eléri a bruttó 90.000 Ft-os összeghatárt
- Olyan speciálisabb termékek esetén, melyek nem képezik a raktárprogram részét és az Ön kérése/rendelése/igénye alapján kerül importálásra
A termékek tényleges beszerzését az előlegszámla kiegyenlítése után kezdjük meg
Az előleg a megrendelés kerekített ~50%-a. Az előlegszámlát e-mailben küldjük ki, utalásos fizetési móddal. Erről a visszaigazoló levelünkben is küldünk tájékoztatást
Utalással, fizetéssel kapcsolatos információk:Rendelés módosítás, 14 napos elállás, termékvisszavétel esetén a
rendelés vételárát vagy résszösszegét az Ügyfél által (utalásos vagy
online bankkártyás fizetés módnál) ugyan oda utaljuk vagy térítjük
vissza ahonnan az összeg érkezett hozzánk.
Fontos, hogy a megrendelés alapján kiállított céges számlákat
magánszemély nem egyenlítheti ki. Ha cégre kérték a számlát, akkor az
összeget az adott cégnek kell a választott fizetési móddal
kiegyenlítenie.
Ha kiszállítást kért:
Figyelem!
A futárok az első zárható ajtóig
kézbesítik a küldeményt (kertes ház/családi ház esetében kert kapu,
társasház esetében a társasház bejárati ajtó/kaputelefon/lépcsőházi
ajtó).
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika)A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a szállításról. A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítőt hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol a következő munkanapon át tudja venni. Minden esetben vigye
magával az értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító
okmányát! A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni:
on-line csomagkövetés.A nyomon követési kódot az MPL által küldött értesítőben találja meg.
Ha esetlegesen sérült a kapott csomag vagy kibontás után maga a termék is törött, akkor a következő lépéseket kell tenni (mi a csomagot sértetlenül adjuk át
a szállító
cégnek):
- Fotózza le a sérülést, küldje el nekünk e-mailben
- Vegye fel velünk a kapcsolatot
- A terméket a teljes csomagolással vigye el az Ön postájára és tegyen panaszt! Erről jegyőzkönyv készül. A jegyzőkönyv felvétele előtt minden esetben kérem, történjen velünk telefonos egyeztetés!
MPL telefonos Ügyfélszolgálata: 06-1-767-82-82
CS-Sprint futárszolgálat
A kézbesítést megelőzve a futár cég e-mailben értesítést küld a szállításról. A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. A következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt. Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt, visszaérkezik a raktárunkba.
Figyelem, kérjük, a csomagot vizsgálja meg az átvétel alkalmával!
Ha sérülést lát a dobozon, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Mi a csomagot sértetlenül adjuk át a szállító cégnek. A sérülésről és a csomagátvétel megtagadásáról jegyzőkönyv készül, melyet a futár rögzít.
Figyelem, ha ennek ellenére a sérült csomagolású árut átveszi, kifizeti és aláírja az átvételi papírt, akkor a csomag az Ön tulajdona lesz.
Így az aláírásával hitelesíti és elismeri, hogy sérülésmentesen vette át a küldeményt.
Ha ezek után törött termék van a dobozban, nem tudja bizonyítani a törést, mert átvette; kártalanítani így már nem áll módunkban.
CS-Sprint telefonos Ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket!
Telefonos Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-20-343-42-52.
Ha személyesen átvételt választott, akkor a "KAPCSOLAT" menüpontban a feltüntetett átvételi időpontban és helyen tudja átvenni a terméket.
GLS futárszolgálat
A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a
szállításról. A futár a megadott címre kiszállítja a
csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a
következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha
a második kézbesítés is eredménytelen, a futár visszafordítja
a küldeményt.
A csomag útját a következő linken tudja
követni:
on-line csomagkövetés
A
nyomon követési kódot az GLS által küldött értesítőben
találja meg.
Figyelem, kérjük, a csomagot vizsgálja
meg az átvétel alkalmával!
Ha sérülést lát a dobozon,
kérjük, kérjen jegyzőkönyvet a futártól.
Mi a csomagot
sértetlenül adjuk át a szállító cégnek. A sérülésről
és/vagy csomagátvétel megtagadásáról jegyzőkönyv készül,
melyet a futár rögzít.
Figyelem, ha ennek ellenére a sérült
csomagolású árut átveszi és aláírja az átvételi papírt,
akkor a csomag az Ön tulajdona lesz. Így az aláírásával
hitelesíti és elismeri, hogy sérülésmentesen vette át a
küldeményt. Ha ezek után törött termék van a dobozban, kibontás
után maga a termék sérült, akkor a következő lépéseket kell
tenni (mi a csomagot sértetlenül adjuk át a szállító cégnek):
-
Fotózza le a sérülést, küldje
el nekünk e-mailben
-
Vegye fel velünk a kapcsolatot
-
A terméket a teljes csomagolással őrizze meg, mert a GLS
bekérheti bevizsgálásra
GLS telefonos Ügyfélszolgálata:
Telefon: +36-29-886-700
Mobil: +36-20-890-06-60
DPD futárszolgálat
A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a
szállításról. A futár a megadott címre kiszállítja a
csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a
következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha
a második kézbesítés is eredménytelen, a futár visszafordítja
a küldeményt.
A csomag útját a következő linken tudja
követni:
on-line csomagkövetés
A
nyomon követési kódot az DPD által küldött értesítőben
találja meg.
Figyelem, kérjük, a csomagot vizsgálja
meg az átvétel alkalmával!
Ha sérülést lát a dobozon,
kérjük, kérjen jegyzőkönyvet a futártól.
Mi a csomagot
sértetlenül adjuk át a szállító cégnek. A sérülésről
és/vagy csomagátvétel megtagadásáról jegyzőkönyv készül,
melyet a futár rögzít.
Figyelem, ha ennek ellenére a sérült
csomagolású árut átveszi és aláírja az átvételi papírt,
akkor a csomag az Ön tulajdona lesz. Így az aláírásával
hitelesíti és elismeri, hogy sérülésmentesen vette át a
küldeményt. Ha ezek után törött termék van a dobozban, kibontás
után maga a termék sérült, akkor a következő lépéseket kell
tenni (mi a csomagot sértetlenül adjuk át a szállító cégnek):
-
Fotózza le a sérülést, küldje
el nekünk e-mailben
-
Vegye fel velünk a kapcsolatot
-
A terméket a teljes csomagolással őrizze meg, mert a DPD
bekérheti bevizsgálásra
DPD telefonos Ügyfélszolgálata:
Telefon: +36-1-501-6200
Jótállás, szavatosság, garancia
A MOSDOSHOP.HU -n az Általános Szerződési Feltételek (Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 685.§ e) pont) keretében megvásárolt, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében meghatározott termékkörökbe tartozó termékek vonatkozásában a Kormányrendelet bekezdésében foglaltak értelmében jótállást vállal, melynek időtartama az eladási/fogyasztói árhoz igazodik az alábbiak
szerint:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
Egyes termékek esetében a gyártó a fent említett jogszabályoknál kedvezőbb feltételeket vállal, melyeket a WebTree Bt. köteles vásárlói számára is biztosítani. Az egy évesnél hosszabb garancia pontos feltételeit a termékek jótállási jegyén olvashatják. A jótállásra, a szavatosságra és annak érvényesítésére egyebekben az egyes fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet, a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és
jótállási ügyek intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, továbbá más hatályos magyar jogszabályok rendelkezései irányadóak.
A szavatosság
feltételei a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak szerint irányadók.
A vevőnek jogában áll panasszal élni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását a MOSDOSHOP.HU üzemeltető/tulajdonos felé. A WebTree Bt. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék az átvétel időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba
eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a WebTree Bt. kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a termékátvétele időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a WebTree Bt. mentesül a szavatossági felelősség alól. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
Jótállás
csak tartós használati cikkekre vonatkozik. A jótállás feltételeit a 151/2003. Korm. rendelet, a Polgári Törvénykönyv illetve a szavatossági igényérvényesítéskor is fontos 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. Érvényesítésének feltétele a jótállási jegy és vagy a termék számlája.
A jótállás hatálya nem tartozik az a hiba, amely a termék az ügyfélnek átadást követően lépett fel. Ilyenek:
- Nem szakszerű üzembe helyezés (kivéve, ha ezt a Szolgáltató vagy annak megbízottja végezte el; illetve ha a használati útmutató hibájára vezethető vissza)
- Nem rendeltetésszerű használat, kezelési útmutatóban leírtak figyelmen kívül hagyása, nem megfelelő tárolás és kezelés, szándékos rongálás
- Elemi kár
Fontos, hogy jótállás esetén a jótállásra kötelezett mindaddig nem mentesül kötelezettségei alól, amíg nem bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.Hibás teljesítés esetén a fogyasztó kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a WebTree Bt. számára a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott termék hibátlan
állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. Ha kicserélésre nincs joga, vagy ha a WebTree Bt. a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Fogyasztói
szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.
Garanciális probléma esetén termék csere.
Amennyiben az Ön által megvásárolt terméken gyártási vagy esztétikai hibát észlel, kérjük, azt azonnal jelezze felénk! Kérjük, a hibás termékről készítsen fotót és küldje el az ügyfélszolgálatos e-mail címünkre! A kapott felvételek elbírálása után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Ez 1-2 napot igénybe vehet.
Figyelem! Ha a terméken hibát észlel kérjük ne szerelje fel, vagy használja. A hibás termék felszerelése és/vagy használata a csere lehetőségének az elvesztését vonja maga után.
Jogérvényesítés
Kérjük kedves vevőinket, hogy amennyiben a megrendelt termék a futár által megérkezik Önhöz, az átvétel igazolása előtt ellenőrizze, hogy a rendelt terméket hiánytalanul megkapta! Máskülönben nehéz bizonyítani az esetleges hiányokat. Amennyiben a megrendelt termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el. A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló számlával, blokkal
tudják
érvényesíteni. A WebTree Bt. a jogszabály alapján törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kicserélését 15 napon belül elvégezze. Ha minőségi kifogása van a vásárolt termékkel kapcsolatban kérjük, keresse a „Kapcsolat” menüpontban található elérhetőségeinket!
Az elállás joga
Az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján, egyoldalúan visszaléphet a vevő, és a termék visszaküldése esetén követelheti a MOSDOSHOP.HU -tól (WebTree Bt.) a kifizetett teljes összeg visszatérítését. Az összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni köteles. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a vevőnek a termék
megvizsgálására, kipróbálására. A termék megrendelése esetén a termék átvételétől számítandó az elállási határidő. A termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Elállás esetén köteles a vevő a terméket haladéktalanul visszaküldeni a MOSDOSHOP.HU -nak. A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán szereplő teljesítési időpont
alapján
tudja igazolni a MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) felé. Fontos, hogy ha a terméket nem csak kipróbálta a vevő, hanem ezen felül használta is, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért a vevő felelősséggel tartozik a MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) felé. A MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Elállási szándékát postai úton vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozattal, valamint a Korm. rendelet
mellékletében
található nyilatkozat-minta útján küldheti meg. MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Elálláskor a termék MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.) részére történő visszaküldésének közvetlen költségét a vevő viseli (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési
kötelezettségünkről nem tájékoztatta a vevőt), ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel.
Vállalkozó vásárló és az elállási jog
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre kell alkalmazni, vállalkozás-vállalkozás közötti jogviszonyra nem vonatkozik. Vagyis ha vállalkozásként rendel a webáruházból, bizonyos speciális jogok nem illetik meg, mint például a 14 napon belüli indokolás nélküli elállási jog.
Figyelem! Figyelem!
Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően
használatba vette a terméket, az ebből fakadó értékcsökkenésért
felelősséggel tartozik vállalkozásunk felé. A vásárlástól való elállás
joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a
termék szemrevételezésének, kipróbálásának lehetőségét, ugyanúgy,
ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.
A termék felszerelése, beépítése használatba vételnek
számít, mely nem a
szemrevételezés és kipróbálás hatálya alá tartozik, így a
használatbavétel miatt az elállás már nem érvényesíthető. Továbbá, ha a
rendelését részlegesen (nem a teljes mennyiséget) küldi vissza, akkor az
elállás keretében a megrendelési szállítási költség nem jár vissza.
Személyesen a terméket átvételi pontunkon tudja visszaadni: 1162. Budapest, Marcell utca 3.
Ha személyesen hozza vissza a terméket, minden esetben kérem, telefonon egyeztessen velünk a következő telefonszámon: +36-20-343-42-52 (nyitvatartási időben hívható)
Postai úton a terméket a következő címre tudja visszaküldeni: 1162. Budapest, Marcell utca 3.
Amennyiben a 14 napon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett töltse ki az alábbi nyilatkozatot és a számlát is mellékelje.
A fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vevő utasítása (rendelése) alapján vagy kifejezett kérésére állított vagy állíttatott elő MOSDOSHOP.HU (WebTree Bt.), vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vevő személyére szabtak.
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszám: (06-1) 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1117. Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.
Telefonszám: (06-1) 450-2598
Szerzői jogok és hivatkozások
A MOSDOSHOP.HU weboldalon található megjelenítés, Cégünkre vonatkozó összes adat, leírás, termék fotó, referencia fénykép a WebTree Bt. tulajdonát képezi. A WebTree Bt. hozzájárulása nélkül ezek felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után.
© Minden jog fenntartva!
Egyéb feltételek
A MOSDOSHOP.HU -n való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását.
A WebTree Bt.-t nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba merül fel az internetes hálózatban, ami megakadályozza a MOSDOSHOP.HU akadálytalan működését és a vásárlást. A WebTree Bt. szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a WebTree Bt. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely látogató rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a vásárló, weboldal látogató bármilyen
formában
megsérti az Általános Szerződési Feltételekben rögzített szabályokat, a WebTree Bt. szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.
Webáruház adatai
Weboldal cím:
MOSDOSHOP.HU
ÜZLET: 1162. Budapest, Marcell utca 3. - (Áruátvétel, személyes ügyintézés)
Ügyfélszolgálati információs telefon: +36-20-343-42-52 (Nyitvatartási időben hívható)
E-mail: rendeles @ mosdoshop.hu
Üzemeltető:
WebTree Bt. ( WebTree Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság)
Székhely, levelezési cím:
1162. Budapest, Béla utca 234.
Cégjegyzékszám: 01-06-758730
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Bankszámlaszám: 11716008-20178804
Tárhely szolgáltató: KHAM IT Kft. (1097. Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.)
Webáruház adatai
Weboldal cím
MOSDOSHOP.HU
ÜZLET: 1162. Budapest, Marcell utca 3. - (Áruátvétel, személyes ügyintézés)
Ügyfélszolgálati információs telefon: +36-20-343-42-52 (Nyitvatartási időben hívható)
E-mail: rendeles @ mosdoshop.hu
Üzemeltető:
WebTree Bt. ( WebTree Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság)
Képviselő: Boros Sándor
Székhely, levelezési cím:
1162. Budapest, Béla utca 234.
Adószám: 21791635-2-42
Cégjegyzékszám: 01-06-758730
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Bankszámlaszám: 11716008-20178804
Tárhely szolgáltató: KHAM IT Kft. (1097. Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.)