Raktáron lévő termékek
Kiemelt akciók
Újdonságok
Öntött márvány mosdó
Kerámia, porcelán, üveg, rozsdamentes acél mosdó
Csap, Csaptelep
Lakásdekoráció, lakberendezési kiegészítők
Konyhai felszerelések, kiegészítők
Fürdőszoba kiegészítő, felszerelés, kellék
Fürdőszoba felszerelés, kiegészítők gyermekeknek
WC kiegészítők és tartozékok
WC, Bidé és Piszoár
Zuhanyzó részhez tartozékok, felszerelések
Zuhanykabin, zuhanyajtó, zuhanyfal, zuhanytálca
Üveg Zuhanykabin, Kádparaván, Zuhanyajtó
Akril kád, sarokkád
Fürdőszoba bútor, mosdó alatti szekrény, fali tükör
Szék, Kádkapaszkodó, Mozgáskorlátozott kiegészítők
Szennyestartó, Fürdőszobai szemetes kuka
Mosdó és kád szerelvények, kiegészítők
Törölközőszárító radiátor és kiegészítők
Tisztítószerek, ragasztók
Bútorfogantyúk, bútor fogasok
Forgalmazott márkák
Hírarchívum

Érvényes CSS!     Valid XHTML 1.0 Transitional
Kiemelt akciók
BEMETA - OMEGA ECONOMY - Falra szerelhető, nyitott WC papír tartó (fedél nélküli) - Krómozott réz
7 211 Ft
RÉSZLETEK »
Termék hírek
Gedy Jelly Covid mosdoshop

Megérkeztek kínálatunkba új, vírusellenes termékeink!

A koronavírus és egyéb járványok megfékezése érdekében fontos, hogy a megfelelő higiéniát mindenhol betartsuk! Ezekre kiváló megoldást jelentenek új, GEDY JELLY szenzoros kézfertőtlenítő-, és szappanadagolónk, illetve fertőtlenítő állomásaink. Az adagolók GEDY PIKE és CLAM állvánnyal kombinálva bárhová stabilan kihelyezhetők. Segítségükkel megelőzhető a kórokozók tovább terjedése.  #együttsikerül


Tekintse meg a termékeket webáruházunkban!  >>>

mozgaskorlatozott_mosodshop

Mozgássérülteknek és időseknek szánt termékek

Kínálatunk mozgáskorlátozottaknak és időseknek szánt termékpalettával bővült. Célunk, hogy megkönnyítsük mindennapjaikat a különféle, hasznos fürdőszobai és egyéb kiegészítővel. Ezek segítségével egyedül is könnyedén boldogulhatnak.

 

 

Segédeszközeinket keresse webshopunkban >

Kulacsbolt.hu

Új partneroldalunk - KULACSBOLT.HU

Megnyílt új, környezettudatos termékeket forgalmazó partneroldalunk, a KulacsBolt.hu

 

A webáruház főképp neoprén huzatos üvegkulacsok és dizájn termoszok értékesítésével foglalkozik. A palackok mellett különféle bioműanyag és natúr fából készült konyhai eszközöket is árulnak. Kínálatukban megtalálhatja a gyermekek számára is tetsző darabokat, többféle mintázatú és színű termékeik között.

 

Tekintse meg a webáruházat >

 


Gyakran ismételt kérdések - GYIK


1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
2. Személyes átvételre van lehetőség?
3. A fizetés milyen módon történik?
4. Mi a csomag kiszállítás menete?
5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?
6. Marmy mosdók esetén mit jelent az, hogy öntött márvány?
7. A Marmy mosdókba milyen csaptelep szerelhető?
8. A Marmy mosdó méreteit hol találom, hogy a burkoló vagy az asztalos meg tudja tervezni a fürdőszobámat?
9. A Marmy mosdókba milyen lefolyó szerelhető?
10. A leírásban olvastam, hogy "A csomagolás a túlfolyó bekötő szettet tartalmazza". Ez mit jelent?
11. A ’kosárba tesz” gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
12. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
13. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?
14. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
15. Az árak tartalmazzák az Áfát?
1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?

A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.

2. Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az ’Átvételi-PONT-on’.
A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség.
A termék személyes átvétele esetén készpénzes fizetésre van lehetőség.

3. A fizetés milyen módon történik?

Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.

 

4. Mi a csomag kiszállítás menete?

A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.

 

MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég SMS értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646

 

CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.

CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99


Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).
Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, és ő jegyzőkönyvet vesz fel az esetről.
Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket.
Telefonos Ügyfélszolgálatunk mobil telefonszáma: +36-20-343-42-52.

5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?

Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal bal felső sarkában találja. A piros "MEGRENDELÉS»" menüpontra kattintva tudja a rendelést véglegesíteni, a megfelelő adatok megadásával a rendelését lezárni.

6. Marmy mosdók esetén mit jelent az, hogy öntött márvány?

A Marmy mosdók öntött márványból, azaz öntött műkő zúzalékból készült termékek.  Az öntött márvány lehetőséget nyújt különleges formák és felületek létrehozására. A mosdók jó tulajdonsága, hogy nagyméretű, különleges kiképzésű szaniterek esetében is nagy szilárdsággal bírnak.

7. A Marmy mosdókba milyen csaptelep szerelhető?

A mosdón található csaphely az szabványos 35mm-es átmérőjű furat. A csaptelepek erre a szabvány 35mm-es beépítésre vannak legyártva, így minden mosdóba építhető csap beszerelhető.

8. A Marmy mosdó méreteit hol találom, hogy a burkoló vagy az asztalos meg tudja tervezni a fürdőszobámat?

A Marmy mosdók esetén minden termék adatlapján található egy PDF formátumú fájl, mely a mosdó  műszaki rajzát tartalmazza. Ezen a rajzon a pontos méretek megtalálhatóak, mely adatok a tervezéséhez szükségesek.

9. A Marmy mosdókba milyen lefolyó szerelhető?

A Marmy mosdók szabvány lefolyó furattal rendelkeznek, így a hagyományos dugó kiemelős vagy klikk-klakk lefolyó egyaránt beépíthető.

10. A leírásban olvastam, hogy "A csomagolás a túlfolyó bekötő szettet tartalmazza". Ez mit jelent?

A Marmy mosdóknál a túlfolyó nem a mosdó testben van kialakítva, mint a hagyományos kerámia mosdók esetén, hanem egy műanyag csővel van levezetve a lefolyóba a víz. Erről minden termék esetében a fényképek között látható egy beépítés rajz. Ez a bekötőcső speciálisan a Marmite mosdókhoz készül és tartozéka a csomagnak.

 

11. A ’kosárba tesz” gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?

Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a megrendelés menüpontban írja ki.

12. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?

A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ezen felül, ha ellátogat bemutatótermünkbe, akkor kollégánk személyesen is fel tudja venni a rendelését.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.

13. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?

Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését.

Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.

14. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?

Az utaláshoz szükséges számlaszám a számla PDF másolatán van feltüntetve, amit nem a rendelése után közvetlenül, hanem későbbiekben küldünk ki e-mailen, a számla kiállítása és a termékcsomagolás alkalmával. Kérjük, figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át, ami a számla alján található. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a PDF számla sorszámát. A számla másolatot egy központi e-mail címünkről küldjük - eszamla @ webtree.hu. Figyelem! Egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek érzékelhetik, így kérem, minden esetben nézze meg spam mappáját is, vagy állítsa be, hogy ezen e-mail címünk nem számít kéretlen levélnek.

15. Az árak tartalmazzák az Áfát?

Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.